El CFA Dolors Paul participa en la tercera trobada del projecte New Adults’ Competences for Skills Revolution

La direcció del CFA Dolors Paul ha participat els dies 19 i 20 de novembre a la tercera trobada del projecte Erasmus+ “New Adults’ Competences for Skills Revolution” (NACSR), que s’ha dut a terme a Roma. En aquest projecte participen la Universitat d’Edimburg, les associacions italianes  Performare i Entropy, la Universitat de Saragossa i l’Institut de Noves Tecnologies de la Universitat d’Olsztyn, a més de l’escola d’adults de Cunit.

Aquesta tercera trobada s’ha centrat en la definició de les tasques i el rol del professorat en l’aplicació d’activitats per treballar el pensament crític i computacional. A més, en aquesta trobada s’ha presentat la plataforma que ha de servir de base per a implementar el projecte amb l’alumnat de l’escola.

A la pàgina web del projecte nacsrproject.eu pot trobar-s’hi més informació sobre el desenvolupament de les següents fases del treball.