Centre oficial reconegut pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya

El Centre de Formació d’Adults Dolors Paul és un centre de formació d’adults de titularitat municipal depenent de l’Ajuntament de Cunit. L’oferta formativa de l’escola s’adreça a persones més grans de 16 anys que volen formar-se culturalment, acadèmicament o bé rebre una formació bàsica que els permeti fer front als reptes de la societat actual.

L’escola d’adults de Cunit va iniciar la seva activitat l’octubre de 2008 i des de llavors ha implementat una oferta formativa adaptada als interessos i necessitats de la població local. Des del curs 2009-2010 compta amb el reconeixement per part del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya per impartir els ensenyaments inicials i la formació bàsica dels programes de formació de persones adultes i atorgar el títol oficial del graduat en educació secundària.  A més, el CFA Dolors Paul ha estat autoritzat per impartir la formació per a les proves d’accés als cicles formatius de formació professional, els ensenyaments de llengües (català, castellà i anglès) i els cursos de COMPETIC. D’altra banda, des del curs escolar 2011-2012 el CFA Dolors Paul esdevé centre de suport de l’Institut Obert de Catalunya per al curs de graduat en educació secundària a distància. També és centre col·laborador de l’ACTIC i recentment s’ha concedit l’autorització per ser AULA MENTOR del Ministerio de Educación y Formación Profesional.

A més, al llarg dels darrers anys, el CFA Dolors Paul ha portat a terme diversos projectes d’innovació i millora que han convertit l’equipament en un espai educatiu dinàmic i adaptat a les necessitats i interessos del seu alumnat i de la seva comunitat educativa. En aquest sentit, són molts els programes d’actuació que vinculen el centre amb el teixit social i empresarial de l’entorn, esdevenint aquest un dels principals objectius del centre educatiu.

Per conèixer-nos millor podeu veure el següent vídeo amb testimonis del nostre alumnat. Esperem que us agradi!