Enguany el CFA Dolors Paul torna a participar dels tallers d’educació financera per a escoles que ens ofereix EFEC Adults.

El Programa EFEC Adults s’emmarca dintre del Programa d’Educació Financera i Emprenedora de Catalunya (EFEC) amb l’objectiu de fer arribar coneixements en finances personals a la població adulta.

Els continguts estan adaptats al públic adult, persones que han de gestionar les seves finances personals i poden tenir contacte amb diferents productes financers. Amb els tallers es busca que l’alumnat prengui consciència de la gestió del seu pressupost i tingui eines per a tenir una major tranquil·litat financera.

Són tallers impartits per treballadors voluntaris vinculats a entitats financeres i/o organitzacions professionals col·laboradores del programa.

La proposta per a aquest curs s’amplia amb 5 tallers, que es duran a terme entre els mesos d’abril i maig de 2024, i que tracten les següents temàtiques:

Als tallers participen  els alumnes de graduat d’educació secundària i l’alumnat de preparació a proves d’accés de cicles formatius de grau superior.