Dissabte es va fer públic el vídeo de la lectura compartida de El Quijote que vam dur a terme conjuntament amb 44 centres d’adults més de tota Espanya amb motiu de la setmana de la lectura. La iniciativa ha estat promoguda des de la Comunitat de docents de l’educació de persones adultes, de la qual el CFA Dolors Paul esdevé part integrant. Ha estat un plaer compartir feina i il·lusió amb tants professionals d’arreu.

D’altra banda, aquesta activitat demostra les ganes de cooperar i de visibilitzar la feina que es fa des dels centres d’adults, tasca que des de l’Escola d’Adults de Cunit portem fent prop de deu anys. Esperem que us agradi el vídeo i us avancem que continuarem cooperant en iniciatives d’aquest tipus. Moltes gràcies als organitzadors de l’activitat, amb el Diego Redondo al capdavant, al professorat de l’escola que ho ha fet possible i, sobretot, a l’alumnat de tants i tants centres d’adults que treballen amb un entusiasme fantàstic.

Aquí us deixem el vídeo, esperem que us agradi!