Del 4 al 8 de setembre s’inicia el període de matrícula als cursos del CFA Dolors Paul de Cunit per a tot aquell alumnat que es va preinscriure al juny. La resta de l’alumnat podrà matricular-se a partir del 12 de setembre adreçant-se al centre personalment.

L’oferta formativa del centre ofereix cursos d’informàtica oficial del COMPETIC (ACTIC) i cursos de preparació a la prova d’accés del PET i del FIRST CERTIFICATE.

També s’impartiran cursos oficials de català i castellà de nivell A1, A2 i B1; així com la resta d’oferta formativa ja consolidada a l’escola com el GES (ESO), preparació a les proves d’accés a cicles formatius de grau superior, cursos d’alfabetització i cursos de conversa en català i castellà.

D’altra banda, aquest curs 2023-2024 també s’oferirà el curs de català del C2 de manera presencial de tal manera que l’alumnat pugui presentar-se a les proves lliures convocades per la Secretaria de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya.

La gran majoria dels cursos que s’ofereixen al CFA Dolors Paul són cursos reconeguts pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i amb titulació oficial.

L’horari d’atenció al públic és el següent: de dilluns a divendres de 9:00 a 13:30 hores i dilluns i dimecres també de 15:30 a 17:00 hores.

Per qualsevol altra informació podeu trucar al telèfon del centre (977 67 46 01), al web www.escolaadultscunit.cat o al correu electrònic efdp@cunit.cat