El CFA Dolors Paul ubicat a Cunit ofereix cursos dirigits a joves i adults d’àmbits variats. Recentment, el  centre s’ha associat amb Aula Mentor del Ministerio de Educación y Formación Profesional per oferir al seu centre l’ampli catàleg de cursos que Aula Mentor té disponibles.
Els cursos comprenen diferents àrees com: informàtica, administració, finançament, idiomes, art i disseny, entre altres. Alguns dels cursos més destacats disponibles són: assessorament en recursos humans, gestió de relacions públiques i relacions públiques digitals, comptabilitat aplicada i tecnologies de l’educació.

El CFA Dolors Paul ofereix als seus usuaris una atmosfera d’aprenentatge acollidor amb classes petites i assessorament individual. El centre ofereix una gamma d’activitats per ajudar als seus alumnes a adquirir les competències necessàries per superar els seus objectius educatius i professionals.

Els alumnes de l’Aula Mentor Cunit també poden disposar del suport dels tècnics de formació adaptats als seus horaris de treball i amb una àmplia disponibilitat, amb la finalitat de guiar-los en el seu procés d’aprenentatge i d’aquesta manera puguin aconseguir els seus objectius.

Per a més informació podeu trucar al centre o visitar la pàgina web d’Aula Mentor:  https://www.aulamentor.es/