El 23 de gener de 2017 ha començat el Projecte Fes-te donant amb una formació al nostre alumnat per part del Banc de sang i teixits. L’objectiu de la sessió era presentar la campanya de donació de sang del proper mes de març que es durà a terme a Cunit i definir les línies en les quals donarem suport des del CFA Dolors Paul. A més, la formació s’ha fet conjuntament amb l’alumnat del INS Ernest Lluch i Martín, centre amb el qual es col·laborarà en el desenvolupament de la campanya.

20170123_092321

Així doncs, la sessió ha servit per conèixer els detalls de les campanyes de donació de sang i les necessitats al respecte que tenen els hospitals i centres mèdics del país. En base a això, des del Banc de sang i teixits s’han presentat alguns models de campanya de difusió per aportar idees a l’alumnat dels dos centres educatius. En aquest sentit, des del CFA Dolors Paul i l’INS Ernest Lluch i Martín s’ha establert un pla d’actuació per tal de potenciar la recollida de sang en la propera campanya que es farà a Cunit. Des del CFA Dolors Paul es duran a terme diferents accions per afavorir la conscienciació de la població local i incrementar el volum de donacions. A la pàgina Projecte Fes-te donant us anirem informant de les properes accions relacionades amb el desenvolupament del projecte.

Recordem que el Projecte Fes-te donant és un projecte desenvolupat conjuntament amb l’Institut Ernest Lluch i Martín, la Biblioteca Municipal Marta Mata de Cunit i el Banc de Sang i Teixits del Baix Penedès. L’objectiu del CFA Dolors Paul és treballar conjuntament amb les tres institucions en l’organització i la implementació d’una campanya de donació de sang que tindrà lloc a l’edifici del Complex Cultural de Cunit a finals de març de 2017.

20170123_125942