Des del CFA Dolors Paul s’està treballant en l’organització i preparació del curs 2016-2017. En relació amb l’oferta formativa, aquesta es manté en la seva totalitat. Així doncs, es portaran a terme els cursos de graduat en educació secundària, les formacions de preparació per a les proves d’accés a cicles formatius de grau mitjà i de grau superior (aquest últim en horari de matí i de tarda) i els cursos d’anglès inicial (A.1 i A.2.1).

D’altra banda, des de l’equip docent es planteja també el manteniment i potenciació de projectes com el Programa Ocupa’t i el desenvolupament de noves línies de treball que permetin ampliar i reforçar la formació i els serveis desenvolupats des de l’escola d’adults.

El calendari de preinscripció per al curs 2016-2017 és el següent:

Podeu consultar més informació relacionada amb el procés de matriculació fent clic aquí.  Per a més informació no dubteu en contactar amb nosaltres adreçant-vos directament a l’escola, trucant al 977 67 46 01 o mitjançant el formulari de contacte d’aquest lloc web.

CA3KRSKWYAE4_md