Avui ens han visitat exalumnes del curs de preparació per a les proves d’accés a cicles formatius de grau mitjà. En Raül González, en Miguel Ángel Ruano i l’Edu Delgado han explicat a l’alumnat del curs de grau mitjà la seva experiència al curs de preparació i el seu pas per diferents cicles formatius. D’aquesta manera, l’alumnat de grau mitjà ha pogut preguntar als nostres exalumnes dubtes sobre molts aspectes relacionats amb els seus estudis com, per exemple, les pràctiques durant els cicles o sobre la pròpia estructura modular dels diferents cursos. Aquesta visita dels “exs” és una activitat habitual al CFA Dolors Paul amb molt bona acollida per part de l’alumnat, la qual es reactivarà en posteriors dates amb altres grups del centre.

20170201_121548_HDR