El passat 25 de gener, l’alumnat del curs d’accés a grau superior interessat en cursar el cicle d’educació infantil va visitar la Llar d’infants municipal El Trenet. L’objectiu de la sortida era conèixer de primera mà el funcionament dels centres d’educació infantil i descobrir com és el dia a dia de les professionals que treballen en aquesta etapa educativa. Un cop allà, la directora del centre ens va ensenyar els diferents espais de la Llar i ens va explicar els projectes més significatius de l’escola.

Aquesta visita s’emmarca dins del Projecte Ocupa’t, el qual pretén aportar eines al nostre alumnat amb l’objectiu de millorar les seves opcions d’ocupabilitat.  El Projecte Ocupa’t és un programa d’actuació permanent impulsat per l’equip docent del CFA Dolors Paul amb l’objectiu d’apropar el món de l’empresa i del treball al dia a dia del centre. Per tal de complir amb aquest objectiu, des del CFA Dolors Paul es porten a terme tota una sèrie d’activitats agrupades entorn cinc eixos: xerrades i conferències; sortides i visites a espais d’interès; tallers i formacions específiques; l’Espai Ocupat, on poden trobar-se ofertes de feina gestionades pel Servei d’Ocupació Municipal; i, per últim, pràctiques professionals que complementen la formació curricular desenvolupada al centre.

20170125_101110