Tanquem la primera setmana del projecte Ocupa’t amb dues activitats adreçades a donar a conèixer al nostre alumnat diferents sectors i realitats professionals i laborals. Així doncs, dimarts 16 de febrer vam rebre la visita de la fisioterapeuta Nadia Roca, la qual ens va explicar la seva realitat professional i les principals vies d’accés i sortides des dels mòduls de la família professional de sanitat vinculades a l’àmbit de la fisioteràpia.

20160216_120455
Xerrada formativa, Nadia Roca

D’altra banda, el dijous 18 de febrer hem visitat l’espai infantil Green Apple de Sitges. Ha estat una visita on hem pogut conèixer el dia a dia d’un espai infantil i les necessitats i els requisits per tal de treballar en aquest sector. Aquesta sortida es complementarà en propers dies amb la visita a la Llar d’infants municipal El Trenet de Cunit, per tal que tot aquell alumnat interessat en els cicles formatius d’educació infantil puguin descobrir la realitat i el dia a dia d’un centre oficial d’aquesta etapa educativa.

20160218_162603_HDR
Visita a l’espai infantil Green Apple, Sitges

Cbge-KnW8AAh_lw.jpg large
L’alumnat del curs de preparació d’accés a cicles a Green Apple

Per últim, des del CFA Dolors Paul es continua treballant en més activitats del projecte Ocupa’t. En propers dies es crearà l’Espai Ocupa’t, un espai físic al vestíbul del centre on l’alumnat podrà accedir a ofertes laborals i a informació relacionada amb l’àmbit de la formació i l’ocupació, i tindrem una nova xerrada informativa, en aquest cas sobre els cossos de seguretat. A més, durant la setmana vinent es realitzarà un sondeig entre els usuaris del centre per tal de precisar els seus interessos i necessitats i així concretar l’agenda del programa per als propers mesos.