L’Ajuntament de Cunit ha aprovat unes bases específiques reguladores de la concessió de places socials al Centre de Formació d’Adults M. Dolors Paul per al curs escolar 2015/16. L’objecte d’aquestes bases específiques és la concessió de places socials de caràcter gratuït en el CFA Dolors Paul per alumnes amb problemàtiques socials i econòmiques greus, i sempre dins d’un pla d’intervenció social.

El nombre de places socials que es podran concedir estarà condicionat de la següent manera: 1 plaça social per aquell alumnat matriculat al curs de preparació a la prova dels CFGS, 2 places socials per l’alumnat matriculat al curs de preparació a la prova dels CFGM i 2 places socials per l’alumnat matriculat al curs de GES. Així doncs, el proper curs l’alumnat del centre d’adults podrà disposar d’aquestes places socials de caràcter gratuït adreçades a aquell alumnat amb problemàtiques socials i econòmiques greus.

Per accedir a aquest ajut les persones beneficiàries hauran de complir una sèrie de requisits com són estar empadronat/da en el municipi de Cunit, amb una anterioritat a 6 mesos de la data de preinscripció, complir els criteris de renda econòmica especificats a les bases o participar en un pla de treball establert amb els serveis socials del municipi. La intenció és donar oportunitats a persones en situació de risc per tal que puguin reprendre o continuar la seva situació acadèmica i, per tant, millorar les seves expectatives personals i professionals.

“Es tracta d’una nova línia de treball per tal de facilitar l’accés del conjunt de la població a la formació” assenyala Jaume Casañas, regidor d’Ensenyament, formació i ocupació de l’Ajuntament de Cunit. “Considerem que el Centre de Formació d’adults del nostre municipi pot jugar un paper fonamental en la generació d’oportunitats i és per això que volem que tothom pugui tenir accés independentment de la seva renda i de la seva situació personal”, conclou l’edil cunitenc.