El passat dissabte 23 de maig el CFA M. Dolors Paul va presentar a la jornada sobre innovació educativa #opengirona15 el projecte mapaTIC, el qual s’està desenvolupant durant aquest curs escolar. Entre els ponents hi havia propostes de gran qualitat relacionades amb l’aplicació de noves metodologies d’aprenentatge, fet que denota la importància i la bona acceptació entre la comunitat de professionals de l’educació del treball desenvolupat pel centre d’adults cunitenc. A la jornada va acudir també la direcció del CFA Palau de Mar, un dels tres socis del projecte mapaTIC, el qual va fer una presentació sobre la Flipped Classroom en l’ensenyament d’adults. En definitiva, una bona manera de compartir i visibilitzar la feina feta des de l’escola d’adults. Des d’aquí volem agraïr a l’organització i als assistents per la bona atenció i rebuda que ens van proporcionar. Us deixem amb la presentació que vam fer i amb algunes fotos de l’event. Esperem que us agradin!