Es manté la base de la programació d’enguany i s’amplia amb nous cursos de conversa.

El CFA Dolors Paul ha publicat la nova oferta formativa de cara al curs 2018-2019 on es poden consultar els cursos que es portaran a terme durant el proper any escolar. El centre continua apostant per una oferta formativa amplia i diversa adreçada a perfils de públic molt variats.

Així doncs, la formació bàsica s’estructura entorn el curs de graduat en educació secundària, del qual es continuen oferint els dos nivells. Pel que fa a les proves de preparació per a l’accés a cicles formatius, també es mantenen els dos cursos de grau mitjà i de grau superior, ambdós en franja de matí.

Pel que fa a les llengües, la principal novetat rau en la incorporació del curs d’anglès A.2.2, fet que permet tancar el cicle de cursos de nivell inicial amb reconeixement oficial. A més, es mantindrà el curs d’anglès conversa i s’afegiran nous espais de conversa en català i en castellà. D’altra banda, es mantenen els cursos d’alfabetització i els de català i castellà en nivells inicials.

Les preinscripcions per als cursos de preparació per a les proves d’accés i de graduat es duran a terme a partir del 25 de juny. Podeu consultar el calendari detallat de preinscripció a l’apartat de matriculació del web del centre (www.escolaadultscunit.cat) o trucant al 977 67 46 01.

“Un any més, treballem per oferir una programació de cursos adaptada als interessos i necessitats de la nostra comunitat”, assenyala en Jaume Casañas, regidor d’Ensenyament de l’Ajuntament de Cunit. “Esperem, doncs, que la nova oferta formativa sigui del vostre interès i us animem a que us adreceu al centre per consultar qualsevol dubte o inquietud”, conclou el regidor.

Descarrega la guia formativa del curs 2018-2019