El passat 16 de novembre l’alumnat del curs de Graduat en educació secundària del CFA Dolors Paul va dur a terme la formació inicial corresponent al projecte Fes-te donant! impartida pel Banc de sang i teixits de Catalunya. D’aquesta manera es donava el tret de sortida a la segona edició del projecte, el qual es tancarà amb una nova campanya de donació de sang a l’escola a finals del mes de març. En aquesta formació inicial l’alumnat va abordar qüestions elementals sobre les campanyes de donació i es va començar a reflexionar de manera conjunta sobre les diferents alternatives que es poden dur a terme al llarg dels propers mesos.

El Projecte Fes-te donant! és un projecte desenvolupat conjuntament amb l’Institut Ernest Lluch i Martín, la Biblioteca Municipal Marta Mata de Cunit i el Banc de Sang i Teixits del Baix Penedès. Per segon any consecutiu, el CFA Dolors Paul treballarà conjuntament amb les tres institucions en l’organització i la implementació de la campanya de donació de sang del primer trimestre de l’any 2018. L’objectiu del projecte no és un altre que convertir el dia de la donació en una gran festa per tal del poder rebre el major número de mostres de sang i de moll d’ós possibles. Recordem que el curs passat la jornada va ser tot un èxit i es va tancar amb més de 150 donacions de sang i més de 40 de moll d’ós. Enguany es presentaran novetats importants, les quals comptaran amb el suport d’entitats i associacions locals, a banda del recolzament total per part de l’Ajuntament de Cunit.

“Projectes com el Fes-te donant! són iniciatives que contribueixen a donar respostes a les necessitats del territori però que, a més a més, enforteixen el teixit social local”, assenyala en Jaume Casañas, regidor d’Ensenyament de l’Ajuntament de Cunit.  “És un luxe que dos equipaments educatius del municipi com són l’Institut d’Ensenyament Secundari Ernest Lluch i el Centre de formació d’adults  Dolors Paul uneixin forces per tal de tirar endavant un projecte tan necessari com aquest. Des d’aquí volem agraïr explícitament la seva tasca i encoratjar-los a continuar treballant en aquest tipus de projectes”, conclou el regidor.

20171116_114219(1)
Formació del grup de GES I