El passat dijous 18 de juny va finalitzar el cicle de cursos de llengua catalana programats des del CFA Dolors Paul durant el curs 2014-2015 en col·laboració amb el Consorci per a la normalització lingüística. Amb la cloenda del curs de Bàsic 3 ha finalitzat el cicle de tres propostes formatives adreçades a satisfer les necessitats de comunicació més immediates de l’alumnat matriculat.

El programa d’aquests cursos es basa en entendre expressions bàsiques, així com la informació essencial de textos breus i senzills. D’altra banda, es persegueix capacitar l’alumnat per tal de comunicar-se en situacions que tracten temes que són familiars o molt propers per resoldre en català les necessitats fonamentals de la vida quotidiana. L’aprofitament d’aquests cursos ha permès l’obtenció del certificat oficial de nivell bàsic per part d’un total d’11 persones que podran continuar la seva formació en llengua catalana amb els nivells superiors.

“És una gran satisfacció poder contribuir a la formació en català de moltes persones nouvingudes o que fins ara no havien pogut iniciar-se en la llengua catalana”, assenyala en Jaume Casañas, regidor d’ensenyament, formació i ocupació. “Continuarem programant cursos per tal d’oferir noves oportunitats de formació als usuaris de l’Escola d’Adults i a la població en general”, conclou el regidor. En properes dates es publicarà l’oferta de nous cursos que es podrà consultar al web de l’escola fent clic aquí.

Final_B3_Cunit_180615